Coş
DREPTURILE CONSUMATORULUI SI RETURURI
Conform Consumer Protection (Distance Selling) Regulations 2000, pentru returnarea produselor achizitionate trebuie respectate urmatoarele conditii:
1. Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original și în aceeasi stare în care a fost primit, împreună cu etichetele produselor.
2. Produsul să nu prezinte urme de folosintă ( sa nu fie purtat sau deteriorat).
3. Returul produsului va avea loc în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii efective.
4. Din motive de igienă, compania noastra nu va accepta retururi de maști, șosete și în general orice fel de produse care pot afecta igiena personala.
5. Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calitatii si al respectarii conditiilor de returnare de mai sus.
6. Recomandarea noastra este sa verificati cu atentie fiecare produs dupa primirea comenzii dvs., starea și ambalajul acestuia, astfel incat sa ne puteti semnala in timp util eventualele neconformitati.
7. Ne rezervam dreptul de a refuza returul, daca in urma propriilor verificari, produsele nu respecta conditiile de returnare mentionate.
RESTITUIREA VALORII PRODUSELOR RETURNATE
ADRESA DE RETUR:
Logic Net Srl
Strada Clucerului nr 19,
București, sector 1, cod postal 011362
tel: 0763100562
În cazul unui retur al unei comenzi, suma transportului nu va fi restituita, această regula aplicandu-se la toate comenzile indiferent de valoare. Suma restituita va fi doar cea a produsului/produselor returnate.
In cazul unui retur al unei comenzi la care transportul pentru livrarea initiala a produsului/produselor a fost gratuit (suportat de doctoriq.ro pentru comenzi in valoare de peste 450 lei), la restituirea sumei de bani se va retine contravalorea transportului 20 lei, daca in urma returnarii valoarea comenzii initiale scade sub 450 lei.
RETUR PRIN CURIER
Restituirea valorii produselor returnate va fi efectuata de catre S.C. Logic Net SRL in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii returului, prin virament în contul bancar al cumparatorului, specificat in formularul de returnare care însoțește in mod obligatoriu produsul/ele returnat/e. Costul transportului entru retur intra in atributiile cumparatorului.
RETUR IN MAGAZIN
In cazul restituirii produselor direct in magazin DoctorIQ, returul este verificat pe loc in magazin si daca indeplineste conditiile de returnare descrise la pct. 1-7, cumparatorul primeste, contravaloarea produselor returnate prin transfer bancar, aplicandu-se aceeasi politica de retur.
SCHIMB PRODUSE ACHIZITIONATE ONLINE IN MAGAZIN FIZIC
In cazul unui schimb de produse in magazin fizic DoctorIQ, valoarea minima a produsului/lor schimbate trebuie sa corespunda cu cea initiala, in caz contrar nu se poate opera schimbul.